Znáte brand „Richard z RE/MAXu“? Viditelná reklama s tváří a především offline marketing – to byl už od začátku jasný záměr a podnikatelský plán Richarda Kašpara. Analýzy trhu se mu vyplatily. Jeho cílovou skupinou jsou totiž prodávající ve věku od padesáti do osmdesáti let, a tito lidé se v onlinu moc často nepohybují. I když má web, je na Facebooku a na Youtube točí videa, jsou pro jeho reklamní kampaně zásadní bannery, plachty a letáky. Přijďte si Richardovo know-how osobně poslechnout.
Toto je záznam z odborné konference REALITYfest Podzim 2022. Společně s akcí FINfest jde o nejvýznamnější konferenční festival pro finanční a realitní profesionály. Akce se konala 3. října 2022 v Praze. Program pro více než 1.300 odborníků pokrývalo v sedmi sálech přes 100 řečníků.
Richard Kašpar
Certifikovaný realitní makléř
Po 17 letech řízení obchodu v korporátním světě jsem hledal činnost, kde bych mohl více uplatnit své nápady, kreativitu a mohl dále svobodně profesně růst. O reality jsem se vždy zajímal, byla to pro mě nová výzva. Mám rád obchod a komunikaci s lidmi, v roli realitního makléře se cítím zcela přirozeně. Své práci věnuji hodně času a energie, stejně jako nadšení a kus sebe sama. Věřím, že pokud děláte to, co vás baví, děláte to s chutí a vždy skvěle.